2011-01-20
 02:57:26

I brist på annat,sådär mitt i natten,

TIO FAVORITER
1. Tv kanal ? kanal 5 eller tv4 plus dom som jag oftast väljer iaf :)
2. Blommor ? Liljekonvalj
3. Färg ? svart(som inte är en färg)men annars röd eller turkos.
4. Sport ? Självklart fotboll,om inte fotboll så är det Handboll el Volleyboll.
5. Affär ? Åhlens..
6. Musik ? Det mesta,men oftast blir det RnB 
7. Mat ? Oj vad svårt,Favvo rätt är nog Cesarsallad och självklart mammas mat :)
8. Årstid ? Tycker om alla årstider,men favorit är nog hösten,så många fina färger och man får börja ta på sig vantar och halsduk :)
9.Djur ? Dom mesta,men själv har jag katter och hundar
10. Stad ? mysigaste staden,Göteborg!

TIO FAKTA
1. Hemstad - Sundsvall
2. hårfärg - Min riktiga hårfärg är brunt,men just nu har jag svart och rött.
3. längd ? 172 cm
4. frisyr ? Page
5. ögonfärg - Blå
6. skostorlek - 38
7. humör ? Yr,Skrattar mycket men ibland kan jag bli riktigt sur,(dock inte ofta)
8. orientering - va?
9. tillgänglighet ? Lyckligt Gift
10. vänster eller högerhänt - Höger,men när jag äter mat håller jag bestiken som en vänsterhänt


TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du någonsin varit kär? - ja, jag har lätt för att bli förälskad
2. tror du på kärlek? - jag tror på att man kan bli kär.
3. varför tog ditt senaste förhållande slut?
För att jag inte var kär,jag var kär i kärleken.
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nja,jag tror inte det.
5. har du någonsin krossat någons hjärta? ja..
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän?
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Nej,jag brukar va öppen med vad jag känner.
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Nej. 
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare?
Han var hemlig ett tag,ca 2v ;)
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek,men absolut Lust.


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? Självklart vill man ha´pengar,men måste man välja tar jag kärleken.
2. vin eller öl? Ja jag dricker varken vin eller öl men räknas rosé vin så dricker jag det :)
3. dag eller natt ? Eftersom att jag alltid jobbar kvällar och nätter och är rätt le på det,så väljer jag självklart dagar,då är det ljust och alla andra är vakna då ;)
4. one night stands eller förhållande ? Förhållande. 
5. tv eller internet? - 
Båda?
6. pepsi eller cocacola ? Pepsi max
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Jag är mer för "romantisk hemmakväll" men ibland vill man ut och släppa loss. 
8. färgfoton eller svart/vita foton ?
Båda,beror på vad det är för foto.
9. telefonkontakt eller face to face ? Face to face om jag inte känner människan annars funkar båda.
10. aim eller myspace ? Myspace för det andra vet jag inte ens vad det är.

TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Jag tror inte det.
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Nej,inget "riktigt" slagsmål iaf.Hatar sånt!
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Ja för många gånger...
4. har du någonsin hoppas bungyjump? Nä tror inte jag skulle våga det när jag är så pass höjdrädd.
5. har du någonsin varit på en husbåt? Inte vad jag minns iaf.
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? vad är det?
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Självklart,mördare och sånt skit"
8. har du någonsin gått på bio ensam? Nä isf hyr jag hem en film istället.
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Ja det har säkert hänt.
10. har du någonsin tyckt att världen suger? Sååå många gånger.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: