2011-02-25
 11:52:31

25 Feb

Det är så otroligt skönt att kliva av en torsdag morgon och veta att man är ledig till på tisadag kväll,
Det är just vad jag gjorde igår och det bästa med det just den här gången är att jag bara jobbar kvällen på tisdag,sen är jag ledig till söndag natt för nästa vecka åker jag och hjärtat till göteborg,vi ska åka till ullared,gå i city och på hemvägen ska vi stanna till i sthlm så ska hjärtat träna cross i mxindoor,spännande att äntligen få se hur den hallen ser ut..

och ikväll då så har vi ingen aning om vad vi ska göra,jag är sugen på att beställa hem lite mat men peter vill bjuda in sig till nån utav våra föräldrar så vi får se hur det blir :)



                                                      



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: