2011-03-01
 03:18:45

1 Mars

Ligger vaken i min ensamhet,eller ensam och ensam hjärtat och vovvarna ligger och sover brevid.men det är så tyst och lugnt så man kan lätt tro att man är ensam.

Har nyss kikat på filmen Life as we know it,En mysig tjejfilm..lika bra att passa på att kika på dom medans hjärtat sover.blödig som man är blev det några tårar och även skratt.


Just nu känner jag mig som text raden i veronica maggios låt - Jag kommer..
JAG ÄR LUCY IN THE SKY JAG ÄR HÖGT ÖVER MOLNEN!

allt känns bara så bra,och råga på allt så åker vi ju imorgon(onsdag)på våran mini semester älskade gbg här kommer vi!
skönt att lämna allt som har med renovering att göra,här ska det mysas och shoppas!

Ja just ja GRATTIS Jens!


Johanna
PUBLICERAT: 2011-03-02, 10:44:12 | URL: http://dolk.blogg.se/

Tänkte att det nog är en film för mig också :-)

Trevlig resa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: