2010-06-22
 13:18:23

Tisdag

Igår var jag på ikea med Evelina,köpte hem lite nödvändiga saker så man får ordning och reda i skåpen,
sen så köpte jag några stolsdynor till våra café möbler och hör och häpna jag köpte även en askopp,jag som aldrig ens prövat att rökt men har rätt många vänner som gör det så det fick bli en sån så dom kan fimpa.

Idag så ska jag snart iväg och fixa naglarna,så man kan ha fina naglar över midsommar,sen så börjar jag jobba 17:00 till 06:00 sen så är det bara torsdag kväll kvar att jobba denna vecka,
så hoppas det fina vädret håller i sig hela veckan vill inte se nå mer regn nu!


Caroline
PUBLICERAT: 2010-06-22, 14:55:04 | URL: http://carr0n.blogg.se/

Det blev den rosa/svarta :)


mami
PUBLICERAT: 2010-06-22, 22:11:51

Men nu du skruttan har du skrivit mycke o fina bilder!Kul KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: