2010-01-19
 12:52:25

lite som ska fixas

Bröllopsplanerna rullar på just nu är det min bukett och bröllopstårtan som ska beställas,vi har dock inte riktigt bestämt oss vilken tårta vi ska ta råder lite olika meningar om det.

men min bukett är jag helt hundra på så den ska beställas och dom mindre blommorna.
Jag var och prövade min klänning i lördags,trivdes så jäkla bra i den ville inte ta av mig den.

annars så är det saker till lokalen som ska köpas in men det väntar vi med tills osa datumet är slut,2 månader kvar nu,hoppas dom går fort vill ha våran dag nu!!!



Johanna
PUBLICERAT: 2010-01-21, 07:15:26 | URL: http://dolk.blogg.se/

Jag såg en fin bild på cupcakes på trevåningsfat. Istället för tårta alltså, så att alla får varsin cupcake. Fint och lite roligt. Annars tycker jag att de har fina, vanliga tårtor på Stenstans bageri (trädgårdsgatan 22). Då kanske de har fina bröllopstårtor också. Det ska iallafall bli så kul att se allt sen! :-)



Ni får förresten säga till om ni vill ha hjälp med något, både sånt jag kan göra på jobbet och annat!

Kram!


mor
PUBLICERAT: 2010-01-29, 19:15:11

Hallo!!!Var är du??Har du helt slutat skriva?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: