2010-02-04
 10:04:28

Blommor

Igår var vi och beställde brudbuketten,först tänkte jag ta med mig en bild på en bukett som jag gillade som också är väldigt enkel,som jag berättat förut vill jag ju ha en enkel bukett eftersom att klänningen är så pass pampig av sig,men jag struntade i bilden och det lät verkligen som att dom förstog vad jag ville ha och va ute efter så än så länge är jag super nöjd.


Imorgon ska vi beställa tårtan om jag orkar,vi ska nämligen ha begravning för morfar imorgon,så man lär ju inte vara spec munter efter det :(
sist ut var han så nu har man ingen mormor och morfar eller farmor och farfar.
dom lever kvar i mitt hjärta och mina minnen.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-05, 13:33:12 | URL: http://slinkans.blogg.se/

gud!! dom här månaderna kommer gå såå snabbt.. du är gift på en grisblink!:) ska bli riktigt kul med mitt första bröllop också.. alltså, som jag går på. hehe.. har börjat fundera på klänning eller kjol.. vad hade ni för dresscode? kramar


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-05, 16:56:17

Vilken fin tanke min älskling alltså om gamlingarna!!Jag är glad att jag har så fina barn med respektive!Tack för idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: