2009-09-10
 20:24:26

som vanligt bara några rader

yes då var man ledig till tisdag då!

idag har jag fixat naglarna,gjorde dom kort idag så dom får växa till sig,sen åkte jag och hjärtat och hämtade upp Stella på dagis så hade vi med He-man jäklar vad stolt hon var när hon visade alla barnen hunden.
så åkte vi ut och kikade på en mob som jag ska beställa hem.sjukt nöjd med min samsung touchwiz men nu får det bli en ny.

älsklingen har beställt hem denna till bussen så vi kan kika på film när vi åker på alla crosstävlingar.


näe nu ska jag gå ut och hjälpa peter med bygget och så ska vi åka och köpa glass!
ikväll ska det mysas.


Evelina
PUBLICERAT: 2009-09-10, 21:03:03 | URL: http://ieeh.blogg.se/

Glass, vad är det jag hör? ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: