2009-09-16
 15:44:20

snart så.

man jobbar förfullt,igår mådde jag inge bra hade sprängande huvudvärk och så grymt ont i ryggen/magen precis så som jag hade när jag hade gallstenarna kvar,man börjar ju undra om det finns några kvar trots allt,ska iaf till sjukhuset imorgon på magnetröntgen för att just kolla så att alla gallstenar är borta.

i måndags var jag och hjärtat in på mitt jobb och tränade,vi har en så där maskin som man ska stå i 90 grader och så skakar den guu jag höll på att skratta ihjäl mig..Peter blev också road av att se min stjärt stuttsa fram och tillbaks. haha.


det är inte spec långt kvar nu till varken min födelsedag eller när jag och mina tärnor ska ner till sthlm och pröva klänningar..



sjukt fin klänning..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: