2009-09-20
 16:44:14

pinsamt

Usch jag sov till 16:00 idag..till och från skulle ju gå ner och träna idag,får dock ta på mig träningskläderna och ut och springa..fast jag väntar tills det blir lite mörkare ute(så inte så många ser mig)

jobbar 00-06 imorgon,sen är det bara måndag kväll/natt och onsdag kväll/natt så skönt att ha kort vecka framför sig,

Igår när peter och jag låg och slappade i soffan så knakade det på dörren,det var grannen som ville låna ströbröd..
dock satt jag i soffan med enbart linne och trosor,och hemma här såg det ut som faaaan ett riktigt bombnedslag,
iaf så hade vi ströbröd hemma så Peter gick och hämta det,
vad gör grannen jo han går in i huset (han ville se hur det såg ut)fyy vad pinsamt där satt jag rakt upp och ner i linne och trosor och kläder på golvet papper hela tv bordet och i köket usch..ville bara gömma mig!
efter det tog vi en stor städning så nu är det fint hemma igen.


Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-20, 17:32:56

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se


Anna
PUBLICERAT: 2009-09-20, 18:22:48 | URL: http://annakw.blogg.se/

Svar: Oj om du lyckas att sy så bra kan jag säga redan här och nu att jag avgudar dig! Haha, är riktigt dålig på att sy (:

KRAM


Johanna
PUBLICERAT: 2009-09-20, 18:51:12 | URL: http://dolk.blogg.se/

Hade du ingen filt du kunde vira om dig? :-)


E
PUBLICERAT: 2009-09-20, 23:33:11 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Jag skulle bli sur om vår granne gjorde så där! Du skulle sprungit iväg o tagit på dig byxor eller en filt. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: