2009-10-08
 11:00:46

sthlm och grattis hjärtat!

Imorgon åker Jag,Ingela,Evelina och min mamma till sthlm,vi ska kika om vi hittar någon klänning till Ingela och Evelina som ska va mina tärnor,och så ska jag kika efter klänning tänkte nog inte köpa den dock men så man vet på ungefär vad man vill ha,
ska bli mysigt med en tjejhelg i stlhm,och så tror jag att jag verkligen kommer fatta att jag ska gifta mig när jag står där och prövar klänningen,spännande!

igår då jo då tatuerade jag mig och jag är sååå sjukt nöjd kär i min nya tatuering rätt ut sagt,
känner mig som en ny människa nu,i tisdags fixade jag naglarna så dom är fina nu,igår tatueringen och när jag kom hem färgade jag håret,så nu jäklar!

idag fyller hjärtat hela 27 år,jag funderar på om jag ska överraska med något men har inte kommit på vad isf,
för en present ska jag vänta med,peter ska själv få bestämma vad han vill ha..
jag själv fick ju tatueringen utav han.


Eva
PUBLICERAT: 2009-10-09, 18:51:29 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Ja, de är tur de. :)

Hoppas du hittar nån snygg klänning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: