2009-10-14
 10:59:43

städat och donat

som jag städat,fyra fulla tvättkorgar med ren tvätt har jag vikt och hängt där den ska vara,
nu får jag inte plats längre..vad ska jag göra av resten nu då??
jag måste verkligen verklingen fixa walk in closet´en just nu rymmer den bara skor och några klänningar,
så direkt efter bröllopet blir det den som ska fixas.
plockat och donat har jag även gjort,ska snart damma,dammsuga och torka golvet.

idag kommer iaf Evelina hit och kanske att vicky kikar förbi om hon mår bättre,och sen ikväll ska jag hälsa på hos Maisa som flyttat in i en ny lägenhet spännande.

hittade ett kort från när jag fyllde 17


Anonym
PUBLICERAT: 2009-10-14, 18:22:59 | URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

ska vi bevaka varandra på BL?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: