2009-11-19
 12:58:19

Peter

min älskade sambo.

Det kan inte vara varje tjej som har en man som lagar mat varje dag?jag lagar mat högst 4 ggr i MÅNADEN
jag tycker att det är förfärligt tråkigt att stå vid spisen,ända gången jag tycker det är roligt är när jag ska överraska Peter men endast då..och den gången i månaden när lönen kommer och man ska storhandla usch och fy,
men det tycker Peter är bland det roligaste,när han får gå och plocka på sig matvaror..jag förstår inte det.
jag tycker aldrig att det är roligt att handla mat.så sånna bestyr sköter han,vi skriver dock matlistan tillsammans men sen fixar han resten.

Listan kan göras lååång på hur underbar han är,
jag längatar tills jag blir FRU Frederiksen.





Evelina
PUBLICERAT: 2009-11-19, 16:44:35 | URL: http://ieeh.blogg.se/

Ja en sån man skulle vi alla behöva. ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: