2009-07-30
 20:10:29

några dagar men nu är jag här

sådär nu var det några dagar sen jag skrev,
skulle ha jobbat natten som var men fick ledigt Tack och lov! 
skulle till vårdcentralen kl 9 imorse och ta blodprover innan operationen, och kl 13:00 skulle vi in med Sune och vaccinera honom!
det gick hur bra som helst,inte ett dugg rädd!

var en sväng runt på stan och birsta idag,köpte äntligen doppresenten till Alicia!prövade typ 8 klänningar men hittade ingen jag gillade så får väl dra på sig nån gammal trasa!

men imorgon då blir det furuvik,
Jag,Peter,Mamma,Pappa;Micke.Terese och lill fian !


sen lördag vankas dop på dagen,sen efter dopet åker ju Peter bort en vecka så då lever jag singel,
funderar på att gå ut på kvällen??

neej nu måste det planeras!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: