2009-12-04
 06:15:23

massa bus

Idag ska jag på drakborgen med Axel och Stella här ska det busas!
sen ikväll blir det bio med Patrik och Anna som även snart ska ha en liten bäbis!

imorgon väntar medelhavsbuffe på brandstationen med jobbet vet dock inte hur vi ska få plats med ca 150 pers?
sen på kvällen ska jag och hjärtat baka så det står härliga till,knäck,bullar,peppakakor och lussebullar sjukt mysigt kommer det bli.

Vi har iaf bestämmt oss nu för vilka ringar vi ska ha så nu måste vi åka till härnosand igen och lämna in våra gammla ringar man får 90:- per gram så blir väl ca 600 :- för våra gammla ringar.
är ju kanon att man kan göra så när man ändå inte ska ha kvar gammla ringarna.




Fasters älsklingar!




Evelina
PUBLICERAT: 2009-12-04, 12:34:56 | URL: http://ieeh.blogg.se/

Skönt att ni hittat ringar. :)



Ja det kanske är det hon behöver. Jag hoppas bara hon börjar sova på nätterna snart för detta tar verkligen knäcken på mig. Inatt höll hon på till 04:30. Hehe.. Min älskade lilla sessa med Nelly abstinens


Eva
PUBLICERAT: 2009-12-07, 07:40:58 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Fina bilder! :)

Vad såg ni på bion? Var den bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: