2010-06-13
 12:11:52

Söndag

Helgen bara rusar förbi,det är redan söndag.

Ifredags var Micke och Stella här,micke hjälpte oss att måla och jag lekte med stella,ett bra byte tycker jag.
sen på kvällen nör Terese slutat jobbet så bjöd vi dom på tacos och rabarberpaj mums.
sen när familjen Westerlund åkte hem så for vi till Marcus som hade fest,stannade en stund och bara surrade sen for vi hem och somnade i soffan.
igår lördag,så sprang vi som nå yra höns inne på birsta peter skulle ha en vit tunntröja den hittade vi billigt och bra på hm,sen så skulle jag ha en klänning..kläderna vi skulle ha var till dopet vi var på igår,vi bytte om i bilen på väg dit...

sen på kvällen var det ju meningen att vi skulle ha lagfest men den blev inställd pga vädret,så jag och hjärtat hyrde tre filmer ist..och jäklar va jag grät till ena,faan blev inte människa på hela kvällen,men bra var den.

idag kommer Peters pappa hit och ska hjälpa oss att fälla tallen,sen så ska vi hem till min mami och papi på middag.


jag och Axel när han sov här den 29 maj.


Caroline
PUBLICERAT: 2010-06-13, 17:12:41 | URL: http://carr0n.blogg.se/

Sv: Ja, det är det verkligen.. och trötta barn får man på köpet ;D



Ja måste fråga vem Axel är? Är det något syskonbarn?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: