2009-07-16
 19:00:21

sune fisen

sådär då var det torsdag och jag är ledig till tisdag,skönt skönt!
idag är det en tröttis dag,bakade bullar ,ed Axel och Stella imorse,
och sen åkte jag hem och sov..nu sitter jag och väntar på Peter som ska köpa med sig Ben & Jerry till mig.
åhh bara det inte kommer åska medans jag är ensam..har aldrig gillat åska..

iaf Sune känner sig mer och mer hemma och han är världens gosigaste kurrar så fort man ens pratar med han!
det går lite bättre med He-man,det tar nog ett tag innan kissen vill busa med he-man,så han sitter på sidan och gråter för att han inte vill leka.

jag lovade att jag skulle bjuda på några bilder så..


kolla vilken låång svans fisen har.






sådär det var sune 14 veckor gammal.


Eva
PUBLICERAT: 2009-07-19, 01:05:19 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Vilken söt kattunge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: