2009-08-09
 12:59:07

så blir våran första vecka tillsammans..säng liggande

Sådär nu har jag inte skrivit på några dagar..

operationen gick iaf bra i fredags..nu sitter jag med 4 "hål" i magen..
det gör inte så ont om jag ligger på rygg..men om jag skulle vilja ligga på sidan så känna det som om allt möbleras om i magen..sjukt ont men vad gör man inte..nu är iaf skiten borta så nu borde jag slippa ha ont iaf..
känna inte som höjdare att börja veckan men blir ju sjukskriven ist för semester..

Peter har iaf kommit hem nu..och igår var det crosstävling i A- finalen sista varvet vurpade peter och drog knäet ur led så vi är två sängliggare nu.

någon som vill komma och koka te och göra mackor till oss?
välkommen isf!


Evelina
PUBLICERAT: 2009-08-09, 18:28:58 | URL: http://ieeh.blogg.se/

Hej vännen! hur har ni det? Jag kanske kan komma förbi något i veckan och göra smörgåsar till er ;) om inte jonas måste ha bilen förståss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: