2009-11-18
 14:44:17

pyssla är mysigt

Oj blir långt mellan ggr nu känner jag..

Vad är det för fel på vädret??så här tråkigt och jävligt brukar vintern va i gbg och mer söderut men inte här,trodde aldrig jag skulle säga det men ge mig snö!!!

Igår iaf så var jag och fixade min naglar,gjorde dom enkla med svart nagelack på bara.
sen så for jag och Peter och kikade på tapet till lill toan som vi ska börja riva i helgen.
och så kikade vi lite på en ny dator,fast den köper vi efter jul någon gång men roligt att kika.

vi köpte även kuver till alla inbjudningar så igår kväll satt jag och pysslade med dom 6 st kvar att skriva sen så är det bara inbjudningarna kvar,sen kan jag äntligen skicka iväg dom.

neej nu ska jag hoppa in i duschen!


Mamsen
PUBLICERAT: 2009-11-19, 18:57:14

Nu har jag hittat dig!!Men vad är kuver för ngn ting



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: