2011-01-20
 01:10:36

19-20 Januari

Idag var vi hos min mamma och pappa och åt,måste passa på såhär innan lönen kommer,börjar sina i plånkan nu på slutet.
och hundarna fick leka av sig, kanon.

Jag har ju jobbhelg i helgen men är iaf ledig lördag,så jag frågade Peter idag vad vi skulle hitta på och självklart skulle vi åka skoter,det är ju skit skoj men bara det är hyfsat väder..jag är sjukt sugen på att bowla,har ju inte bowlat på två år tack vare mina gelenaglar men nu när jag tagit bort dom är det ju frittfram igen,men får väl vänta till nästa helg istället då när man har pengar :)

6v kvar tills vi åker på en mini semester till älskade gbg och ullared har redan börjat skriva lnköpslistan så man inte glömmer något när man är där :)


               



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: