2010-01-04
 23:44:12

nyåret

Oj vad fort tiden går Julen och nyår passaerade fortare en allt..

Vi firade iaf nyår uppe i vemdalen med Tobbe,Gustav och Pierre trevligt trevligt.
jag tyckte dock att "krogen" hotell va sämst men men,
Har hört bra konstiga och roliga grejjer denna resa.

på nyårs natten när jag lagt mig i sängen så hör jag hur en kille går och sjunger utanför fönstret

- jag ska döda dig,jag ska döda dig ååå jag ska förfölja dig!
(jag antar att en kille snott hans brud el något)

Peter blev upp uppragad med repliken

- Hur långa skidor har du?

och en massa tok,trevligt var det men nu blir det nyktert fram till bröllopet!


vårat kylskåp i vemdalen.


Johanna
PUBLICERAT: 2010-01-05, 18:56:54 | URL: http://dolk.blogg.se/

Näringsrikt innehåll... ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: