2010-01-09
 12:15:17

Lellu- det är jag det!

Igår var en TUNG dag!

morgonen och förmiddagen var riktigt mysig,jag var med Stella vi lekte och åt lunch.
sen när jag skulle lägga henne efter lunchen så låg hon och surrade och hade sig i sängen,och varje gång jag sa men Stella visst skulle vi väl sova nu? så svarade hon ja och la ner huvudet på kudden,så va hon tyst länge tills hon kikar upp från sängen och säger - Lellu jag älskar dig!!
lillfian så mysig!

eftermiddagen var tung riktigt jobbig,jag var på Calles begravning,fin va den men så sjukt jobbig :(
Calle du är så sjukt omtyckt och saaknad!!

sen efter det så var det dags att jobba,rätt skönt att vi var några st som jobbade efter så man hade någon att prata med om det.




Mamsen
PUBLICERAT: 2010-01-13, 21:40:26

Duktig gumma!!Lelly jag älskar dig osså



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: