2010-02-03
 08:17:43

skit telefoner

Är det min tur dag idag el???

sååå sjukt less,åkte med pappa hem från jobbet imorse när jag hade kommit in och tagit av mig ytterkläderna så fick jag för mig att jag skulle ringa till Peter,dock så fanns inte min mob i varken jackan,väskan,tröjan eller byxorna..jag har tappat mobilen,jag känner paniken över att den ligger kvar på jobbet och folk kollar igenom den,
meen ännu värre är det när jag skulle ta upp hemtelen och ringa efter pappa så vi kunde hämta den ..hem telen funkar inte fyyy faaan för telefoner.

så nu har jag skickat gratis sms från 2 sider och hoppas på att peter ringer mig el pappa.
jag är så sjukt irriterad och arg nu usch och fy kräk och spy!!





Johanna
PUBLICERAT: 2010-02-03, 21:27:19 | URL: http://dolk.blogg.se/

Hur har det gått?


MAMMA
PUBLICERAT: 2010-02-03, 22:54:47

jAG KAN INTE FÅ BORT STORA BOKSTÄVER!!jAG RINGDE PETER IMORSE HUR GICK DET??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: