2009-09-09
 13:22:38

igår idaag

Igår var jag ledig och det var sjukt efterlängtat..jag och Peter åkte iaf in på birsta och kikade på grejor till bussen,
hittade några saker men inget roligt.blir dock roligt då dvd är på plats och dom extra sätena!
sen så åkte vi hem och hämtade däcken till skodan och nyckeln till dragkroken.
lämnade den hos dom som köpte våran bil..blir lite avis när dom berättade att deras dotter körde 210..
vill ha tillbaks min bil med 270hk...men men.

sen när vi kom hem började peter direkt med nya väggen i bussen och jag tog på mig kläder för en spring tur.
gick faktiskt kanon fast att jag hade sån sjukt träningsvärk i benen redan.
sen hoppade jag in i duschen och sen sängen och läste..somnade 21:45 sjukt tidigt för att vara jag!

idag blir det jobb 19:00-06:00 sen är man ledig torsdag-tisdag så sjukt härligt!


Eva
PUBLICERAT: 2009-09-09, 14:59:21 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Vad läser du? Är den bra? :)


Din go skit
PUBLICERAT: 2009-09-09, 22:34:28

Faan tösen, du har ju blivit ett träninggs freak, afrodans, löpning vad blir det här näst tjejmilen;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: