2009-10-15
 15:22:26

vila sen jobba

igår blev det en hel dag med Evelina och Alicia,först kom dom hit och hämtade upp mig så åkte vi till lottas kondis ch fikade varsinn macka med skagenröra på smarrigt!
sen så efter det åkte vi in till Maisa och hälsade på i hennes nya lägenhet,sen vidare till Micke och Stella hann bara komma dit så slängde stella sig i min famn goskiten!
sen så åkte vi och handlade lite varor till middagen,lagade middag och sen kröp vi ner i jonas och ewes soffa.

idag då iaf så håller hjärtat och hans pappa på att fixa det sista på taket.
och jag tänkte vila lite nu innan det ska jobbas 19:00-06:00..var ju över en vecka sen jag jobbade natt nu,så lite sömn måste jag ha för att palla natten.


Evelina
PUBLICERAT: 2009-10-15, 20:09:00 | URL: http://ieeh.blogg.se/

Förlåt att jag somnade i soffan igår. :) Hoppas det går bra på jobbet.


Eva
PUBLICERAT: 2009-10-16, 16:52:50 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Jag har inte tänkt på att ändra länken, men kan göra de om du vill. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: