2009-10-24
 10:40:14

tonight is the night

jaha då sitter man här ensam då..Peter åkte iväg för ca en timme sen,
han skulle på någon crossavslutning ink crosskörning,bubbla,käka och dricka..så han ser man väl inte förns inatt.

så när han skulle ha en sån dag passade jag på att ha "tjejkväll"
vi blir 6 st tjejer som ska käka,spela,surra och ut på krogen lär bli grymt roligt..inte ofta man bara umgås vi tjejer liksom.
köpte iaf en tröja igår som jag funderar på att ha på mig ikväll,men känner jag mig själv lär det sluta med klänning ändå...
sjukt ju när jag var yngre hatade jag klänning fanns knappt något värre,och idag är det bästa jag vet just klänningar.
tokigt!

neej nu ska jag gå och städa så man hinner vila sig i form till kvällen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: