2009-11-12
 07:32:23

snart så

Redan torsdag guu vad fort veckorna går.
Igår var Vicky här och umgicks,trevligt trevligt.

Idag tänkte jag ta och ringa och boka tid till Peter där jag hittade min klänning,dom har även himla fina kläder till killarna/männen,även till dom sys dom upp och man får välja färg själv..och eftersom att både jag och peter ska ha likadan färg på kläderna passar det ju kanon så det blir samma färgkod.

Var även hem till familjen Dolk igår för Johanna hade gjort två tester på inbjudningskorten,jätte fina och vi är himla nöjda så nu ska bara små detaljer in sen så är dom färdig för utskick.

Åhh allt kryper närmare och närmare snaart är han min bara min ;)



Evelina
PUBLICERAT: 2009-11-12, 11:38:54 | URL: http://ieeh.blogg.se/

Vad jag älskar den där bilden på er två. :)Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: