2009-11-09
 06:37:37

smått och gott

Jag ska aldrig mer gå och lägga mig före Peter,igår kröp jag till kojs ca halv elva och han stannade kvar nere,
jag somnade men när han kommer upp vill han kramas och pussas så jag vaknar och har nu suttit vaken hela natten..

I lördags var jag på dop Tina och Michael döpte sin lilla Mindy.
efter dopet så for jag,Peter och Tobbe ut till birsta kikade lite på kläder till kvällens utgång.
hade sjukt trevligt på förfesten,det märktes sen när man hamnde i läget
händer det här eller drömmer jag?

söndag blev en soffdag,min underbara Mamma och Pappa kom med pizza till oss den satt fint,sen så kom tobbe så åkte vi och köpte glas och godis..kändes som man var gravid i 8 månaden efter man ätit allt usch och fy.

tänkte bjuda på lite bilder som jag äntligen lyckas ladda över från mobilen.


1.maisa 2.jag och Stoffe 3,jag och Stoffe

1.Alicia 2.Axel 3. Stella

1,farbror,Pappa och mina bröder 2.Peter och Tobbe 3.Håkansson och Jonas



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: