2009-07-09
 15:40:51

jag blir så lätt uttråkad!

Faaan trist väder..vädret får en annan att känna sig såå uttråkad.

Kanske man ska ta och hoppa in i duschen laga middag,borsta tänderna klä på sig och vänta in jobbet?

jaag är så sjukt uttråkad inombords,spelar ingen roll vad jag gör,så är jag inte "mättad"
jag hoppas Peters och mina lekar ger något,så man kan känna sig lugn igen...

hahah vad jag skattade åt Peter inatt,först när han sover så ger han ifrån sig några små gulliga läten,
men sover era killar med handen innan för kalsongerna ??eller är det bara min goskit?



Amanda
PUBLICERAT: 2009-07-14, 20:31:04 | URL: http://amandamedh.blogg.se/

hahah kan ju dela med mig att Pär också gör det. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: