2009-07-27
 15:44:18

då var det fixat

sådär då var tiden bokad för blodprov och ekg..gruvar mig lite för blodprovstagning,mina blodkärl rullar alltid iväg,när jag låg på sjukhuset så fick dom ta flera ggr och flera olika från personalen dom fick visst bara pröva två gånger sen var dom tvungen att byta..så aldrig roligt med blodprov.

nu har man kung veckan framför sig,måndag kväll/natt onsdag kväll/natt..sen är man ledig till måndag!
var jäkligt lugnt inatt på jobbet tio över fem gick vi hem,det tackar jag för!

måste ge mig ut och inhandla dopresent till lilla Alicia som ska döpas på lördag,



Evelina ni har inte kommit på något ni vill ha än?


Evelina
PUBLICERAT: 2009-07-27, 16:00:59

Nä jag vet inte riktigt, men dom har ju en jätte rolig affär i stan som heter Krabat tror jag och där har dom massor med skojiga saker. =)Det behöver ju inte vara smycken och matskålar och sånt de kan ju även vara en rolig leksak eller något fint till hennes rum som hon kan glädjar åt när hon är lite större.


mamma till tea
PUBLICERAT: 2009-07-27, 19:23:29 | URL: http://tnilsson.blogg.se/

Men WHAT ?? Nu hänger ja inte meeeeeeeeeed ju NELLY HAR DU FÅTT BEBIS ? Åhhh shit måste kolla upp din blogg. åh få inte tappa bort din länk. haha ja länkar dej på min sida. herregud va roligt grattis grattis : )) visste inte om detta : ) /Tina


mamma till tea
PUBLICERAT: 2009-07-27, 19:24:41 | URL: http://tnilsson.blogg.se/

Men åhh nu fatta ja ingenting hehe du skrämade mej , Det kanske inte var ditt barn ? Måste läsa igen detta noga haha .. skrev innan ja ens läst .. ska kika nu !! hehe kram på dej


Evelina
PUBLICERAT: 2009-07-27, 22:08:47

Fin bild förresten ;) Hehe...


Eva
PUBLICERAT: 2009-07-30, 00:34:50 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Aha, då förstår jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: