2009-08-01
 15:43:09

´+öö-.l8u7(skrev sune)

Idag

Ja idag har jag varit på dop lilla Alicias hur mysigt som helst,
jag förstår inte hur man kan bli så rörd hela tiden?jag ska fasiken sluta gå på dop,bröllop mm
jag kan ju inte sluta snyfta!

sitter hemma nu och väntar på att gubben ska komma in från regnvädret,så vi kan mysa dom sista min vi har tills han drar på fiske semestern..
fattar inte varför man måste fiska en vecka??tre dagar skulle ju vara kung men en vecka njaaa...
efter 2-3 dagar är man ju uttråkad och längar som bara den!!

jaha ikväll då jo då ska jag och emelie leva singellivet...hon är singel och jag gräsänka..
så vi ska svänga våra lurviga..hem till någon jocke som hon känner kan säkert bli roligt!

(bilder från dopet kommer senare)


Evelina
PUBLICERAT: 2009-08-01, 18:54:02

Tack för idag vännen, super fina presenter. Hur bra som helst att fröken fick något hon kan glädjas av lite senare i livet. =)


Caroline
PUBLICERAT: 2009-08-01, 20:13:27 | URL: http://carr0n.blogg.se/

Sv: Ja det kan jag verkligen tänka mig. Vi hade hund förut (som min syster nu fått eftersom vi inte hinner med henne när vi fick tvillingarna) å det var dammsugning utav golven flera gånger om dagen, ungarna såg ut som om dom hade päls själv annars ;)

Är verkligen mycket jobb med djur, men dom är ju så söta :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: